Waardering van ViVa! Zorggroep, locatie de Boogaert - Castricum op 13 maart 2018 interview

7.2

Het is moeilijk afspraken te maken met de dokter. De dokter had beloofd dat ze me op de hoogte zou houden van veranderingen in de medicatie, maar dat heeft ze maar eenmaal gedaan. Met de verzorgenden kun je geen afspraken maken. Je kunt ze wel aanspreken, maar het is niet gestructureerd. Ik kan wel via familienet berichten lezen, maar dat is niet echt interessant voor mij. De meeste medewerkers gaan prima met mijn vrouw om. Sommige verzorgenden willen een deal met haar maken. Dat vind ik niet de manier waarop je met haar om moet gaan. Mijn vrouw mist heel duidelijk dingen die er niet meer zijn, zoals samen iets doen. We kunnen wel samen in het restaurant eten. Het gebouw is op zich goed. Ik vind het een bezwaar dat ze geen eigen badkamer heeft. Als er iemand ziek is, dan zie je meteen de nadelen. Het gebouw staat in een woonwijk. Er is wel een parkje in de buurt. Mijn vrouw heeft één kamer. Het toilet is op de gang en moet gedeeld worden met één andere bewoner, maar het wordt door iedereen gebruikt. Dat vind ik niet erg hygiënisch. Overdag loopt mijn vrouw rond en ze gaat ook naar de woonkamer. Er wordt gezamenlijk gegeten. Mijn vrouw was pianolerares. Wat ik positief vind is dat er een muziektherapeute komt. Er is een elektrische piano geregeld en dan kunnen ze samen spelen.

Bent u of werkt u voor ViVa! Zorggroep, locatie de Boogaert? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.