Waardering van ViVa! Zorggroep, locatie de Boogaert - Castricum op 31 mei 2017 interview

Mijn vader kreeg de zorg die hij nodig had. Het was een kleine afdeling met maar acht cliënten. Ze konden hem daardoor optimale zorg verlenen. De verzorging wordt gegeven door verpleegkundigen. Ze zijn heel duidelijk gespecialiseerd in demente zorgverlening. Ze hebben een eigen arts voor de afdeling. De arts is ook duidelijk gespecialiseerd in dementie. De verzorgers voelden aan wat zijn wensen waren en kwamen hem daarin tegemoet. Het laatste halfjaar kon mijn vader niet meer uit bed komen. De verzorgers hadden er geen problemen mee om zijn bed in de huiskamer te zetten, waardoor hij optimale aandacht kreeg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ViVa! Zorggroep, locatie de Boogaert? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.