Waardering van ViVa! Zorggroep, locatie de Boogaert - Castricum op 17 juli 2017 interview

8.3

Ze geven mijn vader altijd persoonlijke aandacht. Ook leven ze met mijn vader mee. Ze stellen hem gerust. Verder heb ik heel goed contact met het verzorgend personeel. Ze attenderen mij op situaties die ik niet gemerkt heb. De afspraken die ik met ze heb zijn er niet veel, maar worden duidelijk wel nagekomen. Mijn vader viel bijvoorbeeld in een korte periode af. We hebben dit in overleg proberen op te lossen. Zijn medicatie wordt bijvoorbeeld stipt op tijd gegeven. Kortom er wordt zowel actief als proactief gereageerd. Mijn vader heeft wel eens last van iets. Problemen worden dan direct afgehandeld. Het personeel stellen hem gerust daarin en vertellen mijn vader dat het kan gebeuren. Tenslotte vind ik het gebouw en de voorzieningen heel goed. Het gebouw is licht genoeg en heeft ruime kamers. Bovendien is het er schoon. Behalve de lift die is regelmatig kapot. Dit is een ramp. Ook vindt mijn vader het eten matig tot slecht. Het vlees waar hij niet op kan kauwen, omdat het te taai is. Bovendien mist het kruiden. Het eten is zo flauw. Daarnaast wordt de kamer waar mijn vader in zit heel slecht schoongemaakt. Het duurt heel lang, voordat ze komen schoonmaken. Maar ik weet dat de medewerkers meer dan voldoende werk hebben. Maar toch moet het wel schoongehouden worden.

Bent u of werkt u voor ViVa! Zorggroep, locatie de Boogaert? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.