ViVa! Zorggroep, locatie De Cameren

Lage Weide 3 1906 XA Limmen
Deze locatie is onderdeel van ViVa! Zorggroep

Waardering van ViVa! Zorggroep, locatie De Cameren - Limmen op 11 juni 2018 Interview

De afspraken die ik heb gemaakt zijn tot nu toe allemaal nagekomen. Ik vind de persoonlijke betrokkenheid zeer prettig. Het is kleinschalig wonen en dat vind ik fijn. De medewerkers zijn vriendelijk tegen mijn vader. Voor mij en de rest van de familie zijn ze ook altijd erg aardig. Er wordt zoveel mogelijk rekening gehouden met zijn wensen. Er wordt altijd passend gereageerd op mijn vraag of verzoek. Ik vind de locatie mooi, als zou ik het wel fijn vinden als er wat meer buiten was. Mijn vader heeft een nette kamer die groot genoeg is. De badkamer wordt gedeeld, maar dat is geen groot probleem. Er worden diverse activiteiten aangeboden zowel binnen de afdeling als daarbuiten. Het eten wordt aangeleverd en het eten past bij zijn eet wens.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ViVa! Zorggroep, locatie De Cameren? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.