ViVa! Zorggroep, locatie De Cameren

Lage Weide 3 1906 XA Limmen
Deze locatie is onderdeel van ViVa! Zorggroep

Waardering van ViVa! Zorggroep, locatie De Cameren - Limmen op 6 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik vind dat ik een mooie ruime kamer heb. De schoonmaak wordt prima verzorgd. De medewerkers gaan uitstekend met mij om. Er is niet altijd tijd voor een praatje. De zusters hebben geen tijd, ze zullen vast meer tijd voor de patiënten willen dit kan ik echt merken. De afspraken die er zijn verlopen goed. Ik ben heel erg te spreken over de verzorgers. Af en toe is de tijd wat weinig, maar dat heeft niets met de wil van de verzorgers te maken. Ik krijg een brief met alle berichten van het huis. Er zijn leuke activiteiten zoals schilderen en koersballen. Wat mij betreft mogen de activiteiten langer duren. Het eten is niet altijd goed, ik mis hierbij met name de kwaliteit van het eten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ViVa! Zorggroep, locatie De Cameren? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.