Waardering van ViVa! Zorggroep, locatie De Loet - Heiloo op 20 juli 2017 interview

6.7

De medewerkers gaan respectvol met mijn moeder om. Ze luisteren naar haar en ze spreken haar netjes aan. Ze staan haar goed te woord en helpen haar, als dat nodig is. Ze houden haar goed in de gaten en dat vind ik een heel geruststellend idee. Als ik de verpleging aanspreek, dan krijg ik correct antwoord en dat vind ik heel goed. Maar als ik zelf bel naar de instelling, dan word ik doorgeschakeld naar het hoofdkantoor. Er is geen gastvrouw, geen balie en geen receptie. Ik vind de bereikbaarheid hierin heel slecht. Dit vind ik gewoon echt niet kunnen. Ik vind dit een heel mooi gebouw, het is hier netjes en keurig. Er zijn voorzieningen redelijk dichtbij. Zoals een heel groot winkelcentrum en ze hebben een theatertje in de buurt. Er is hier een vrijwilligersorganisatie in de buurt, deze is niet verbonden met de zorginstelling, maar die kan ik inschakelen voor vrijwilligers om iets met mijn moeder te gaan doen. Dat vind ik super.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ViVa! Zorggroep, locatie De Loet? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.