ViVa! Zorggroep, locatie de Santmark

De Santmark 1 1901 WZ Castricum
Deze locatie is onderdeel van ViVa! Zorggroep

Waardering van ViVa! Zorggroep, locatie de Santmark - Castricum op 23 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

De medewerkers zijn heel vriendelijk. Sommigen luisteren niet zo goed, of het gaat het ene oor in en het andere oor uit en dan wordt er niets mee gedaan. Maar ze doen hun best en ze zijn lief. Het eten vind ik niet zo goed. Je kunt wel kiezen maar ik vind het niet zo lekker. Het wordt hier niet gemaakt maar komt kant en klaar binnen. Ik wordt geholpen bij het douchen, verder kan ik nog veel zelf. Het appartement vind ik goed. Ik heb veel meubels mee kunnen nemen en ik heb een mooi uitzicht. Wel vind ik de huur heel hoog. De informatieverstrekking kan beter. Ik wordt niet altijd overal over geïnformeerd en soms moet je zelf uitvinden hoe iets werkt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ViVa! Zorggroep, locatie de Santmark? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.