ViVa! Zorggroep, locatie de Santmark

De Santmark 1 1901 WZ Castricum
Deze locatie is onderdeel van ViVa! Zorggroep

Waardering van ViVa! Zorggroep, locatie de Santmark - Castricum op 23 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

De medewerkers zijn heel goed. Iedereen is wel weer heel anders, en dat vond ik in het begin wel moeilijk. Je moet ze leren kennen. Ze luisteren naar je maar je moet ze natuurlijk niet hele verhalen gaan vertellen op de drukste momenten van de dag. De behandeling en verzorging zijn prima. Als ik vraag of ze 's ochtends vroeg willen komen, dan doen ze dat. Ook wordt er voldoende informatie gegeven en er is altijd wat te doen. Informatie wordt beneden opgehangen en we krijgen een informatieblad. Het appartement is goed. Natuurlijk had je voorheen wel meer ruimte. Ik heb dan ook veel weg moeten doen toen ik hier naartoe verhuisde, want dit is een stuk kleiner. En ik moet ook met de rollator kunnen rijden. Er wordt wel schoongemaakt, maar dat zou wat beter kunnen. Ik doe nu nog wel veel zelf. Ik kom regelmatig in het restaurant. Om te eten maar ook als er wat te doen is en om koffie te drinken. Ik vind het er gezellig. Het eten is ook prima. Je kunt kiezen uit drie dingen. Afspraken maken met de zuster of dokter gaat prima. Dat loopt soepel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ViVa! Zorggroep, locatie de Santmark? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.