ViVa! Zorggroep, locatie de Santmark

De Santmark 1 1901 WZ Castricum
Deze locatie is onderdeel van ViVa! Zorggroep

Waardering van ViVa! Zorggroep, locatie de Santmark - Castricum op 22 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik ben niet zo tevreden hier. Ik vind het jonge personeel niet erg vriendelijk, ze weten vaak niet wat er moet gebeuren en ze zijn niet erg betrokken. Ik moet vaak lang wachten voordat er hulp komt. Er wordt niet veel gedaan met klachten en er wordt niet goed naar me geluisterd. Mijn woning is prima, het is groot genoeg en ik heb een leuk uitzicht. Ook het contact met de andere bewoners is erg gezellig. Het eten is niet erg smakelijk, het wordt niet vers bereid. Het vlees is vaak keihard en de groenten zijn te gaar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ViVa! Zorggroep, locatie de Santmark? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.