ViVa! Zorggroep, locatie de Santmark

De Santmark 1 1901 WZ Castricum
Deze locatie is onderdeel van ViVa! Zorggroep

Waardering van ViVa! Zorggroep, locatie de Santmark - Castricum op 23 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik had in het begin wat moeite om te wennen maar heb het hier nu naar mijn zin. Ik ben blij met het appartement, het is echt mijn huis. Ik heb een aparte slaapkamer en een eigen douche. In het restaurant kom ik om te eten. Het eten vind ik lekker. De medewerkers vind ik hartstikke lief. Ze helpen me altijd en ik mag altijd bellen. Ook luisteren ze naar me. Als er iets te doen is, komen ze dat vertellen en we krijgen een blaadje waar alles in staat. Ze komen me dan halen en stimuleren me ook om mee te doen. De verzorging is goed. Ik wordt met alles geholpen en ben elke ochtend blij als ik ze weer zie. Een afspraak maken wordt gedaan door de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ViVa! Zorggroep, locatie de Santmark? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.