ViVa! Zorggroep, locatie de Santmark

De Santmark 1 1901 WZ Castricum
Deze locatie is onderdeel van ViVa! Zorggroep

Waardering van ViVa! Zorggroep, locatie de Santmark - Castricum op 22 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Na revalidatie kon ik hier terecht, het is een fijn appartement, ruim, je hebt een eigen slaapkamer. De medewerkers zijn over het algemeen vriendelijk en professioneel, vooral de oudere. Meer aandacht voor de hygiëne zou wel mogen, vooral bij sommige jongere medewerkers. Soms moet ik wel lang wachten als ik hulp nodig heb, al gauw 15 of 20 minuten. Dat is niet zo fijn. Medicijnen op de grond zetten, aankleden op de wc... ...ik vind dat eigenlijk niet kunnen. Ze werken hier ook op tijd, weinig tijd voor een praatje. Er is een activiteitenkalender, ik ga graag mee op uitstapjes.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ViVa! Zorggroep, locatie de Santmark? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.