Waardering van ViVa! Zorggroep, locatie Forum II - Heerhugowaard op 14 juli 2017 interview

Als ik wat heb, dan bespreek ik dat en dat komt altijd goed uit. Afspraken in het ziekenhuis wordt bijvoorbeeld ook rekening mee gehouden. Ze zwachtelen de benen van mijn schoonmoeder. Ik kan zien dat dit steeds beter wordt en ik ga er vanuit dat de verzorging goed is. De medewerkers gaan goed met haar om. Ze wordt altijd netjes met mevrouw aangesproken. Ze vragen aan haar wat ze wil en daar houden ze rekening mee. Ze wordt overal bij betrokken en dat vind ik ook belangrijk. Als er wat met haar is, dan word ik op de hoogte gehouden. Dan wordt er ook aan de bel getrokken door hun. Dat is wel goed. Als ik wat heb en ik praat daar met de zorg over, dan wordt dat redelijk goed geregeld. Mijn schoonmoeder kan niet naar buiten kijken, de ramen zijn te hoog. Dat vindt ze een minpuntje. Ze heeft de mogelijkheid om op het balkon te zitten en dat is goed te doen. Ik vind het een schitterend gebouw en het ziet er allemaal netjes uit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ViVa! Zorggroep, locatie Forum II? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.