Waardering van ViVa! Zorggroep, locatie Heemswijk - Heemskerk op 17 mei 2010

6.7

De persoonlijke aandacht voor de cliënt is volgens mij goed. Er wordt serieus gezocht naar oplossingen om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Gelukkig heeft mijn schoonmoeder de beschikking over een eigen kamer. Haar lichamelijke conditie is door een veel aandacht voor medicatie en voeding verbeterd. Voor een aantal clienten is er weinig privacy, zij zitten met twee of drie op één kamer. De inrichting is nogal sjofel. Blijkbaar wordt er uit de inboedel van clienten die hierheen verhuizen de huisraad in ruimten geplaatst. De manier waarop met de (dementerende) clienten wordt omgegaan is soms niet respectvol. In de spitsuren (bij het naar bed brengen en rond de maaltijden) heb ik meegemaakt dat de clienten werden afgeblaft. Ook wordt vrij laat ingegrepen bij ruzies tussen clienten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ViVa! Zorggroep, locatie Heemswijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.