Waardering van ViVa! Zorggroep, locatie Heemswijk - Heemskerk op 20 juli 2017 interview

7.3

Het is een gedateerd gebouw. Iedere cliënt heeft één kamer, omdat dit momenteel wordt vereist. Hierdoor zijn er grote kamers, die als opslag worden gebruikt. Het wordt hierdoor ontzettend ongezellig. Bovendien is het restaurant gesloten. Het winkeltje is niet altijd geopend. Voor zover het personeelsbestand het toelaat zorgen ze heel goed voor mijn moeder. Ze houden haar in de gaten. Bovendien zijn ze aardig en lief voor haar. Maar er is wel onvoldoende personeel. Er zijn activiteiten waar mijn moeder aan mee zou kunnen doen. Een activiteit is gratis en wordt op een bepaalde dag gegeven. Ze zou dit normaal gesproken op een middag hebben. Maar soms wordt dit omgegooid naar de ochtend. Vervolgens is mijn moeder er niet, als ik daar kom als familie. Als ik een idee heb dat ze dat anders moeten doen, dan luisteren ze hier naar. Maar er is hiervoor dan wel onvoldoende personeel voor. Bovendien zijn de stagiaire onvoldoende op de hoogte en die weten het dan niet. Kortom dit werkt langs elkaar heen. Verder houden ze het heel goed in de gaten. Op een gegeven moment moest mijn moeder structureel een paar dagen in bed blijven. Maar ik wilde niet, dat ze alleen haar kamer bleef. Vervolgens hebben ze haar in de woonkamer in bed gelegd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ViVa! Zorggroep, locatie Heemswijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.