Waardering van ViVa! Zorggroep, locatie Heemswijk - Heemskerk op 27 juni 2017 interview

9.3

Het is een wat ouder gebouw. De omgeving en de ruimte die er is vind ik heel goed. Buiten kan mijn vader zich nog goed bewegen. Dat vind ik belangrijk. Mijn vader heeft een eigen kamer. Ik vind die kamer groot genoeg voor hem. Overdag verblijft mijn vader in de gemeenschappelijke ruimte of is hij aan het wandelen. De kamer is eigenlijk alleen om te slapen. Ik vind de medewerkers vriendelijk en behulpzaam en ze gaan respectvol met mijn vader en ons om. Als ik vragen heb gaan ze met mij zitten of kan ik een afspraak maken voor een gesprek. Dit heeft mij positief verbaasd. We worden ook altijd via de telefoon of de mail geïnformeerd over veranderingen in de medicatie of de verzorging. Ook als er iets gebeurd is wordt het gemeld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ViVa! Zorggroep, locatie Heemswijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.