Waardering van ViVa! Zorggroep, locatie Heemswijk - Heemskerk op 7 mei 2018 interview

7.3

Ik vind dat ze de afspraken niet nakomen. Ik had bijvoorbeeld een afspraak met een dokter en die kwam niet opdagen, want hij had zich ziek gemeld. Ze hadden mij daar niet over geïnformeerd. Ik vond dat erg vervelend. Ik merk dat er dingen niet op de lange baan geschoven worden, maar ze worden meteen aangepakt. Ik vind dat goed. Ik vind de omgang van de medewerkers grandioos. Ze hebben tijd voor mijn vrouw en maken een praatje met haar. Als mijn vrouw in de put zit, dan wordt daar over gesproken met haar. Ze proberen haar dan weer op te peppen en ze zoeken samen naar een oplossing. Als ik kom, word ik met mijn voornaam aangesproken en dat vind ik erg prettig. Mijn vrouw verblijft op de begane grond. Ze helpt de tuinman en dat vindt ze helemaal geweldig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ViVa! Zorggroep, locatie Heemswijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.