Waardering van ViVa! Zorggroep, locatie Heemswijk - Heemskerk op 13 maart 2018 interview

7.8

Mijn moeder heeft het hier naar haar zin. Ze is gelukkig en dan zijn wij dat automatisch ook. Ik vind de zorg goed, want er staat altijd iemand voor haar klaar als ze dat nodig heeft. De medewerkers vind ik heel lief en aardig en de communicatie met mij vind ik prima. Ik ben het aanspreekpunt van de familie en ik vind dat ze alles heel netjes communiceren. Hierbij denk ik bijvoorbeeld aan de bespreking van de zorgplannen en als er een festiviteit is, dan word ik daarvan ook op de hoogte gebracht. De accommodatie vind ik prima. Er zijn mooie ruimtes waar ik met mijn moeder kan zitten. Er is altijd een plekje te vinden.

Bent u of werkt u voor ViVa! Zorggroep, locatie Heemswijk? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.