ViVa! Zorggroep, locatie Heemswijk

Heemswijk 1 1964 RM Heemskerk
Deze locatie is onderdeel van ViVa! Zorggroep

Waardering van ViVa! Zorggroep, locatie Heemswijk - Heemskerk op 22 maart 2016

Dementie

Ik ben mantelzorger en bezoek mijn moeder 3x/week aldaar. Sinds 01-03-2016 is er minder personeel beschikbaar voor de bewoners (wegbezuinigd!). Spelletjes met de bewoners niet/nauwelijks meer. Die worden niet meer geprikkeld. Verzorging goed, maar niet/nauwelijks tijd voor 'extra's'. Minder personeel niet goed voor communicatie (was altijd goed!). 'Restaurant' wordt gesloten, dit schijnt ook te gebeuren met de receptie? Is dat praktisch, als gesloten instelling? Het is een oud en verouderd gebouw, waardoor moeilijk schoon te houden. Gezamenlijke douches en toiletten.

Reactie van/namens ViVa! Zorggroep, Afdeling Kwaliteit

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw waardering op Zorgkaart Nederland.

Gezien de hoogte van uw waardering sturen wij deze door naar de betreffende locatie/specialist.

Wij grijpen uw waardering graag aan om onze dienstverlening verder te verbeteren.

Met vriendelijke groet,
ViVa! Zorggroep

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ViVa! Zorggroep, locatie Heemswijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.