ViVa! Zorggroep, locatie Huis ter Wijck

Plesmanweg 1 1945 WK Beverwijk
Deze locatie is onderdeel van ViVa! Zorggroep

Waardering van ViVa! Zorggroep, locatie Huis ter Wijck - Beverwijk op 21 juli 2017 Interview

Als er iets niet goed gaat, dan kan ik er een medewerker op aanspreken en dan wordt dit opgepakt. Dit gaat in een overleg en dan letten ze er op. Ze nemen daar ook gelijk actie op. Mijn oma geeft aan dat ze het hier goed heeft. Voordat ze hier kwam had ze er geen zin meer in en nu zou ze bij wijze van spreke honderd willen worden. Ze maken voor de mantelzorger ook tijd om daar naar te luisteren. Daar tonen ze alle begrip voor. De medewerkers zijn allemaal heel zorgzaam en respectvol. Ze is dementerend, maar ze wordt niet behandeld als een klein kind. Ze wordt gestimuleerd om dingen te gaan doen. Ik vind ze allemaal heel lief. Het gebouw vind ik verouderd. Het wordt onderhouden en de kamers zien er netjes uit. Ze proberen het heel gezellig te maken. Voor wat ze hebben vind ik dat ze het hartstikke goed doen. In een ideale situatie zou er meer personeel lopen en zouden er meer uitjes en activiteiten plaats kunnen vinden, vind ik. Mijn oma is een buitenmens en nu moet ze op haar beurt wachten, omdat iedereen mee wil met het ommetje en daar zijn geen medewerkers of vrijwilligers voor. Ik vind wel dat de zorg heel hard werkt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ViVa! Zorggroep, locatie Huis ter Wijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.