Waardering van ViVa! Zorggroep, locatie Huis ter Wijck - Beverwijk op 27 juni 2017 interview

7.0

Het gebouw staat op een vrij druk punt en ik vind het ook wat verouderd. Het ligt niet aan de instelling, maar aan het systeem dat mensen zo ouder moeten worden. Het is een grote instelling. De eigen ruimte van mijn moeder is wel ruim opgezet. De medewerkers zijn altijd vriendelijk en staan ook altijd klaar voor mijn moeder. Ze zijn altijd heel druk bezig, ze luisteren wel voldoende, maar het antwoord kan soms even duren. Antwoorden van de arts komen wat later. Ik heb nooit gevraagd waarom dat is. Op zich ben ik positief over de omgeving waar mijn moeder woont. Dat komt door de medewerkers die een goede sfeer creëren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ViVa! Zorggroep, locatie Huis ter Wijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.