Waardering van ViVa! Zorggroep, locatie Huis ter Wijck - Beverwijk op 8 mei 2018 interview

7.2

Ik kan mailen met de evv-er en dan krijg ik altijd antwoord en komt het altijd goed met de afspraken. Ik heb ook het telefoonnummer van de afdeling, ik kan altijd bellen en dan word ik zeer vriendelijk te woord gestaan. De communicatie tussen ons werkt goed. Ik betwijfel wel eens, of de batterijen van het gehoorapparaat van mijn zus wel op tijd vervangen worden. De lichamelijke verzorging zou iets beter kunnen. De medewerkers vind ik vriendelijk, meelevend en liefdevol. Er zijn activiteiten en het is aan mijn zus of zij daaraan mee wil doen of niet, dat is vrijblijvend. Ik heb erop aangedrongen dat mijn zus gestimuleerd wordt om toch mee te doen en dan vind ze het toch stiekem wel leuk. De tuin is prachtig. De accommodatie is niet erg modern. Mijn zus heeft een kleine kamer met een eigen badkamer met toilet. Er wordt altijd gezamenlijk gegeten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ViVa! Zorggroep, locatie Huis ter Wijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.