Waardering van ViVa! Zorggroep, locatie Huis ter Wijck - Beverwijk op 10 juni 2017 interview

7.5

Mijn moeder is vrij zelfstandig. Als ze zorg nodig heeft, dan passen ze zich aan haar aan. Ik vind de medewerkers heel betrokken en enthousiast. Het is in wisseling werking met elkaar, want mijn moeder is zelf een prettige vrouw. Mijn moeder heeft weinig verzorging nodig, maar als er wat is dan staan ze gelijk voor haar klaar. Dat doen ze prima. Ik hoef ook maar even te bellen als er wat aan de hand is en dan gaan ze bij haar kijken. Ik vind de medewerkers geïnteresseerd, ze onthouden dingen en komen daar op terug. Ik vind dat goed. Er wordt hier veel georganiseerd zoals muziekmiddagen en Tai Chi, een Chinese bewegingskunst. Mijn moeder doet daar graag aan mee.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ViVa! Zorggroep, locatie Huis ter Wijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.