Waardering van ViVa! Zorggroep, locatie Huis ter Wijck - Beverwijk op 12 september 2011

4.5

moeder moest revalideren: bij aankomst geen rolstoel, die was er na 5 dagen nog niet. ook andere hulpmiddelen niet of nauwelijks aanwezig. kleine kamer, delen met ander. badkamer op de gang. geen fysio gezien, medicatie geen vat op te krijgen wat ze wel/niet kreeg. dementerende mensen op zelfde afdeling, word je niet vrolijk van. oudbollig, ze gaan verhuizen naar iets nieuws, maar dan nog: moet je tot die tijd dan zo zitten? ik liet mijn moeder daar met rot gevoel achter, was ontzettend blij dat ze na 5 dagen naar ander tehuis kon waar ze binnen 2 uur kon kiezen uit 4 rolstoelen, prachtige eigen kamer, eten wanneer ze wil, uitslapen mogelijk: moeder blij, ik blij !

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ViVa! Zorggroep, locatie Huis ter Wijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.