Waardering van ViVa! Zorggroep, locatie Lommerlust - Beverwijk op 27 juni 2017 interview

7.7

De medewerkers zijn heel lief voor mijn moeder en ze gaan ook heel goed met ons om. We kunnen alles vragen. Ik vind de situatie van mijn moeder soms moeilijk. Ik kan dan ook mijn verhaal bij de medewerkers kwijt. Ik ben heel tevreden over de verzorging. Ze doen alles om mijn moeder te laten eten. Mijn moeder zit in haar eigen wereldje. Ik merk dat ze het fijn vindt om hier te wonen. Ze gaat in de rolstoel overal in het gebouw heen. Ze kan ook naar het restaurant om koffie te drinken. Als er problemen zijn dan kan ik altijd met de medewerkers praten. Ik kan het ook zeggen als er volgens mij iets niet goed is. Als er iets met mijn moeder is bellen ze altijd wat er aan de hand is. Het gebouw is erg mooi geworden. Haar eigen kamer is ruim en aangepast aan de rolstoel. Mijn moeder is niet vaak op haar kamer, maar hij is wel goed voor haar. Ik vind dat het een heel gezellige kamer is geworden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ViVa! Zorggroep, locatie Lommerlust? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.