Waardering van ViVa! Zorggroep, locatie Lommerlust - Beverwijk op 10 juni 2017 interview

Ik vind het appartement van mijn man prachtig. Hij heeft twee ruime kamers en een ruime badkamer. De locatie is dicht bij het centrum. Er lopen hier veel medewerkers rond en ik ken heel veel medewerkers van gezicht. Ik vind de een meer ervaren en de ander liever en invoelender en ik vind ze allemaal even goed. Daar wil ik verder niet over oordelen. Ik ben veel weg met mijn man, dus ik ken ze niet echt heel goed. Ze zijn altijd even vriendelijk. Als ik iets zeg, dan houden ze daar rekening mee. Ik heb advies gekregen in wat dementie is en hoe ik daar mee om kan gaan. Ik krijg ook de ruimte om in goed overleg dingen met mijn man te doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ViVa! Zorggroep, locatie Lommerlust? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.