Waardering van ViVa! Zorggroep, locatie Heemskerk-Meerstate - Heemskerk op 1 oktober 2017

5.0
  • Hersenaandoeningen

Dit is een rokersparadijs. Voor niet rokers een hel.  Bij de hoofd ingang een grote hoop cigarettepuiken. Mijn man werd daar gestuurd vanuit het ziekenhuis ter revalidatie na een hersensinfarct. Mocht wel naar het restaurant maar er werd op beide terassen gerookt, dus kon niet naar buiten. Hij was zeer misselijk als gevolg van zijn infarct en eten ging moelijk. De vaste menu biede alleen vettig, stevige kost die ze wilde niet aanpassen. Naar 7 dagen niet/nauwelijks eten op het ziekenhuis werd hij op zijn eerste avond geconfronteerd met een lekkerbekje met frites! Ik heb thuis gekookt en langs gebracht. We gingen zo spoedig mogelijk naar huis waar mijn man revalideert prima met steun van huisarts, cva-verpleging vanuit het ziekenhuis en physiotherapeut die thuis komt.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis ViVa! Zorggroep, locatie Heemskerk-Meerstate - Heemskerk

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw waardering op Zorgkaart Nederland.

Gezien de hoogte van uw waardering sturen wij deze door naar de
betreffende locatie/specialist.

Wij grijpen uw waardering graag aan om onze dienstverlening
verder te verbeteren.

Met vriendelijke groet,
ViVa! Zorggroep

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ViVa! Zorggroep, locatie Heemskerk-Meerstate? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.