Waardering van ViVa! Zorggroep, locatie Heemskerk-Meerstate - Heemskerk op 25 juni 2018 interview

9.7

Ik ben over het algemeen heel tevreden over deze zorginstelling. De accommodatie vind ik netjes en het wordt goed schoon gehouden. De kamer van mijn moeder wordt ook goed schoon gehouden en dat vind ik prettig. Alleen parkeren voor de deur om haar op te halen en terug te brengen vind ik matig. Ik zou het fijn vinden als er meer ruimte gecreëerd wordt voor meer parkeerplekken. Verder ben ik tevreden over de verzorging van mijn moeder. Ze wordt netjes aangekleed en ze krijgt op tijd alles wat ze nodig heeft. De medewerkers doen erg hun best ondanks dat ik zie dat de werkdruk erg hoog is. Ik zou het fijner vinden als er meer personeel bijkomt zodat de werkdruk lager wordt.

Bent u of werkt u voor ViVa! Zorggroep, locatie Heemskerk-Meerstate? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.