ViVa! Zorggroep, locatie Overkerck

Stationsweg 92 1852 LN Heiloo
Deze locatie is onderdeel van ViVa! Zorggroep

Waardering van ViVa! Zorggroep, locatie Overkerck - Heiloo op 6 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

De medewerkers zijn aardig. Ze vragen regelmatig of ze iets voor me kunnen doen, maar ik ben nog erg zelfstandig. Ik doe aan niet zoveel activiteiten mee omdat ik nog regelmatig wegga. Elke week krijgen we een blaadje en daar staat van alles in, wat er te doen is maar ook als er iets niet doorgaat. De kamer vind ik ruim genoeg, alles wat je nodig hebt past erin en ik vind het fijn dat ik mijn eigen spullen erin heb staan. Ik houd zelf nog veel schoon, dat kan ik nog. Een afspraak maken doe ik zelf. Wel wordt ik geholpen bij het douchen. Dat vind ik wel fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ViVa! Zorggroep, locatie Overkerck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.