ViVa! Zorggroep, locatie Overkerck

Stationsweg 92 1852 LN Heiloo
Deze locatie is onderdeel van ViVa! Zorggroep

Waardering van ViVa! Zorggroep, locatie Overkerck - Heiloo op 2 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

De medewerkers zijn goed. Ze staan altijd paraat en zijn vriendelijk. Als ik moeilijkheden heb dan komen ze bij me zitten en dan nemen ze de tijd voor me. We krijgen een weekblaadje en ik ga ook naar activiteiten toe. Zo is er bijvoorbeeld breien, zingen en bingo. Wat ik wel mis is de vergadering voor de bewoners. Deze was er wel op de vorige locatie en die zou ik graag weer terugzien. Ik krijg hulp bij de verzorging. Het eten vind ik goed en het restaurant vind ik gezellig. De kamer vind ik prima, hij is veel groter dan in het oude gebouw.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ViVa! Zorggroep, locatie Overkerck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.