ViVa! Zorggroep, locatie Overkerck

Stationsweg 92 1852 LN Heiloo
Deze locatie is onderdeel van ViVa! Zorggroep

Waardering van ViVa! Zorggroep, locatie Overkerck - Heiloo op 2 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

We worden goed geïnformeerd. Toen ik hier kwam kreeg ik een informatiemap en ook krijgen we elke week het blaadje de Spoorwijzer. Als er iemand overleden is krijgen we daar apart bericht van. Over het algemeen wordt er wel naar je geluisterd en vind ik de medewerkers prima. Ze leven met je mee en zijn vriendelijk en behulpzaam.De kamer vind ik grandioos, ruim, en ik kan mijn eigen spullen erin kwijt. Ik eet beneden, maar ze willen ook mijn eten boven brengen als ik dat vraag. De kamer wordt netjes schoongehouden. De medewerkers maken afspraken voor me als dat nodig is. Ook kan ik bij de receptie terecht als dat nodig is. Ik heb nog niet zo veel hulp nodig, alleen bij douchen. Ik doe niet echt mee met activiteiten want ik heb genoeg te doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ViVa! Zorggroep, locatie Overkerck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.