Waardering van ViVa! Zorggroep, locatie Sint Agnes - Heemskerk op 8 juni 2017 interview

8.5

Het is een mooie locatie en heeft een mooi dakterras waar mijn moeder buiten kan zitten en waar voldoende gelegenheid voor wordt gegeven. Het zit vlakbij het centrum en bij een bos waar je lekker kan wandelen. Ze hebben rolstoelen die ik kan gebruiken wanneer ik mijn moeder mee naar buiten wil nemen. Dat vind ik erg makkelijk en fijn. De inrichting van de verpleegafdeling is goed. De zusterpost en liften zitten centraal. Als ik iemand van de verpleging nodig heb, dan hoef ik niet lang te zoeken. De verpleging kent iedereen bij naam en weten precies wie bij wie hoort. Dat vind ik knap en geeft een goed gevoel dat er echt belangstelling is voor de bewoners. Ze behandelen mijn moeder met respect. Het contact met de afdeling is prima. Het mailcontact is goed. Je krijgt snel en serieus antwoord. Ook ongevraagd word ik goed op de hoogte gehouden over de gezondheid van mijn moeder en dat vind ik erg netjes. Mijn moeder heeft een eigen kamer met een eigen badkamer met douche en toilet. Dat vind ik erg netjes en prettig. Daarnaast is er een gezamenlijke grote huiskamer die ze deelt met 5 andere personen. Hier wordt gezamenlijk ontbeten en geluncht. 's Avonds gaat iedereen eten in het restaurant, waar de tafels netjes gedekt zijn en ze mogen kiezen uit een keuze menu. Ze gaan echt uit eten iedere avond. Dit is zo ontzettend leuk. Ze organiseren iedere dag een activiteit. Soms door professionelen en soms door vrijwilligers. Er wordt ook gewandeld met de bewoners door vrijwilligers en er worden uitstapjes georganiseerd, zoals bijvoorbeeld naar een dierentuin, voor diegene die mee willen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ViVa! Zorggroep, locatie Sint Agnes? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.