Waardering van ViVa! Zorggroep, locatie Sint Agnes - Heemskerk op 31 mei 2017 interview

7.3

Ik ervaar momenteel heel erg dat zij veel met welzijn van de bewoners bezig zijn. Dat noemen ze waardigheid en trots. Hier hebben we een heel gesprek over gehad. Mijn schoonmoeder is gek van kaarten, maar de drukte van het klaverjassen kan ze niet meer aan. Nu willen ze gaan kijken naar de mogelijkheid om haar samen met iemand te laten patience. Mijn ervaring is dat het alleen bij de intentie blijft en de uitvoering blijft achter. Het knopje van de begane grond in de lift is defect en dat is verwarrend voor de bewoners. Ondanks het vele melden van dit defect is hier tot heden, bij mijn weten, nog niets mee gedaan. De receptie is gesloten, ze hebben nu een gastvrouw aangesteld. Zij is ook verantwoordelijk voor de catering, waardoor zij lastig aan te spreken is voor bezoekers. Voor onze familie die van ver komt bijvoorbeeld, die missen een aanspreekpunt voor hun vragen als ze binnenkomen. De medewerkers zijn erg lief voor mijn schoonmoeder. Ze zijn heel erg begaan met haar. Ze heeft het er naar haar zin. Het ontzorgt ons enorm, de druk is bij ons weg. De zorg heeft dat van ons overgenomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ViVa! Zorggroep, locatie Sint Agnes? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.