ViVa! Zorggroep, locatie Sint Agnes

Zamenhof 65 1962 GA Heemskerk
Deze locatie is onderdeel van ViVa! Zorggroep

Waardering van ViVa! Zorggroep, locatie Sint Agnes - Heemskerk op 7 juni 2017 Interview

Overige aandoeningen

Ik vind het jammer dat mijn moeder veel alleen op haar kamer zit. Een paar jaar geleden werd ze 's morgens van haar kamer gehaald. Dan las iemand de krant voor en werden er spelletjes gedaan. Ik vind het jammer, dat dat allemaal teruggedraaid is. Mijn moeder hoor ik echter niet klagen. Het contact tussen de medewerkers en mij is prima. Ze reageren altijd op mijn briefjes en e-mails. Mijn moeder heeft een appartement met een slaapkamer, een badkamer en een keukentje. Ze kon al haar meubels meenemen. Dus dit is een kopie van haar oude huis. Dat vind ik heel belangrijk. De instelling bevindt zich vlak bij het centrum en er is een mooie tuin omheen, die goed bijgehouden wordt. Dat vind ik heel mooi. Ik ervaar dat ze heel lief voor mijn moeder zijn. Ze ziet er altijd keurig verzorgd uit. Met de beperkte middelen die ze hebben doen ze het heel goed. Het contact met de verpleeghuisarts verloopt prima. We kunnen onze vragen stellen. Verder bellen we een keer per maand. Ik vind het ook belangrijk dat de lijntjes kort zijn, waardoor we makkelijk contact kunnen leggen met de verpleging.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ViVa! Zorggroep, locatie Sint Agnes? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.