Waardering van ViVa! Zorggroep, locatie Strammerzoom - Akersloot op 15 april 2019

9.2
  • Beroerte

Ik schrijf deze waardering uit naam van mijn moeder. Zij overleed 17 mrt. jl. Ze woonde sinds half januari 2017 in Strammerzoom. Door een aantal lichte tia's kon zij niet meer voor zichzelf zorgen. In Strammerzoom is ze geweldig opgeknapt. De zekerheid van de aanwezigheid van zorg deed haar goed. Ze was lovend over de medewerkers en de manier waarop er zorg werd verleend. Ze werd gerespecteerd in haar wensen. Er heerst een goede sfeer onder de medewerkers en daardoor in het hele huis. Dit wordt door de bewoners opgepikt. Mijn moeder begon haar medebewoners te ervaren als "familie". Dat kwam zeker ook door de goede sfeer en professionele zorgverlening.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis ViVa! Zorggroep, locatie Strammerzoom - Akersloot

geplaatst op 17 april 2019

Hartelijk dank voor uw reactie. Als locatie zijn we hier erg blij mee en zullen we proberen welzijn en zorg op dit niveau vast te houden.

Bent u of werkt u voor ViVa! Zorggroep, locatie Strammerzoom? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.