Waardering van ViVa! Zorggroep, locatie ViVa! Elsanta - Beverwijk op 8 juni 2017 interview

7.0

De werknemers doen erg hun best, maar met twee mensen op zestien bewoners kun je niet meer verwachten. Dat vind ik echt te weinig, zeker omdat deze medewerkers ook nog moeten koken. Ik vind dat best pittig. Volgens mij hebben de medewerkers hart voor de mensen, want ze benaderen de bewoners liefdevol. In de korte tijd die ze hebben proberen ze het voor de bewoners aangenaam te maken. Zo luisteren ze samen met hen naar muziek of doen ze een spelletje met hen. De afspraken die wij in het intake gesprek gemaakt hebben worden niet altijd nagekomen. Zo zouden ze mijn moeder drie keer in de week schone kleren aantrekken, maar ik zie dat ze dagen in dezelfde kleren rondloopt. Dat vind ik niet de schuld van het personeel. Ze kunnen de afspraken niet nakomen, want ze zijn met te weinig mensen. Ze moeten bijvoorbeeld bij zestien bewoners de tanden poetsen en bijna alle bewoners moeten geholpen worden bij het naar bed gaan. Ik heb een fijn contact met de mensen die daar werken. Mijn moeder is er tevreden. Ze heeft het er echt naar haar zin.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ViVa! Zorggroep, locatie ViVa! Elsanta? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.