ViVa! Zorggroep, locatie ViVa! Elsanta

President Kennedyplein 225 1945 SG Beverwijk
Deze locatie is onderdeel van ViVa! Zorggroep

Waardering van ViVa! Zorggroep, locatie ViVa! Elsanta - Beverwijk op 25 juli 2017 Interview

Het maken van afspraken loopt niet gemakkelijk. Als de afspraak eenmaal gemaakt is wordt hij wel nagekomen. Naar mijn mening kan de communicatie beter. Er is veel wisseling bij de medewerkers. Ik vind ze niet allemaal even deskundig. De werkdruk is erg hoog. Mijn vader ziet er soms onverzorgd uit. Het schoonmaken van de kamer is ook niet goed. De medewerkers zijn allemaal erg aardig. Ze doen erg hun best om het mijn vader zo makkelijk mogelijk te maken. Er wordt dagelijks vers gekookt. Het gebouw ligt naast een winkelcentrum. Daar kan ik met mijn vader gaan wandelen. Er zijn huiskamers waar mijn vader kan zitten en waar activiteiten zijn. De kamer van mijn vader is heel groot. Daarin heeft hij zijn eigen spullen staan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ViVa! Zorggroep, locatie ViVa! Elsanta? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.