ViVa! Zorggroep, locatie ViVa! Elsanta

President Kennedyplein 225 1945 SG Beverwijk
Deze locatie is onderdeel van ViVa! Zorggroep

Waardering van ViVa! Zorggroep, locatie ViVa! Elsanta - Beverwijk op 3 maart 2018 Interview

Ik vind dat er te weinig medewerkers zijn. Er zijn bijvoorbeeld soms maar twee medewerkers op twee woongroepen en dan hebben ze niet altijd overal tijd voor. Mijn schoonzus ziet er verder altijd netjes uit. De medewerkers zijn hartstikke lief voor haar en ze doen alles voor haar. Als ze wat nodig heeft, dan durft ze dat niet altijd te zeggen. Daar is ze vrij bescheiden in, maar de medewerkers hebben dit ondertussen door. Ze zit hier helemaal op haar plekje en de zorg sluit helemaal aan. Ze kan doen waar ze zin in heeft. De medewerkers zijn ook erg geduldig met haar. Ik heb alleen moeite met de technische dienst. Als ik iets doorgeef, dan komt dit niet altijd goed over. Ik vind het ook lang duren, voordat er actie op ondernomen is. Dat is het enige waar ik tegenaan loop.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ViVa! Zorggroep, locatie ViVa! Elsanta? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.