Waardering van ViVa! Zorggroep, locatie ViVa! Elsanta - Beverwijk op 5 oktober 2018

Mijn moeder heeft 20 dagen op een tijdelijke zorg plaats verbleven op een kamer bij deze locatie. Dit was prima geregeld vanuit klantbemiddeling ook goed geholpen om van deze plaats gebruik te kunnen maken. De zorg was prima, aardige betrokken medewerkers die op enkele zorg momenten per dag kwamen . In het begin had mijn moeder meer hulp bij douchen nodig maar kon steeds meer zelf. Ook de fysiotherapeut die enkele keren geweest is heeft mijn moeder weer gemobiliseerd met lopen .Veel vrijwilligers die koffie en thee enz langs brengen. Kamer was netjes volledig ingericht.Kortom prima oplossing geweest voor tijdelijke zorg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ViVa! Zorggroep, locatie ViVa! Elsanta? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.