Waardering van ViVa! Zorggroep, locatie ViVa! Elsanta - Beverwijk op 1 juni 2017 interview

6.7

Naar mijn mening wordt er niet goed ingespeeld op de behoefte van de bewoners. Ik vind dat mijn vader te weinig buiten komt en dat komt door gebrek aan personeel en vrijwilligers. Dat vind ik jammer. Er zijn maar twee medewerkers op een groep van twaalf bewoners en dan blijft er buiten de standaard zorg maar weinig tijd over. Mijn vader zit op de tweede verdieping. Dat vind ik jammer, want op de begane grond hadden ze een binnentuin kunnen hebben. Ik vind dat de meeste medewerkers het hart op de goede plek hebben. Wat ik ook goed vind is dat er vers wordt gekookt. Het personeel probeert de zorg zo goed mogelijk te verlenen. Als ze tijd hebben, dan doen ze bijvoorbeeld ook een spelletje met de bewoners. Dat vind ik fijn. Verder vind ik ze ook heel vriendelijk. De accommodatie is vrij nieuw, maar het uitzicht wat mijn vader heeft, vind ik niet mooi. Hij ziet voornamelijk flats. De privékamer van hem vind ik keurig. Het werd eerst niet zo goed schoon gemaakt, maar nu met een nieuw schoonmaakteam, zie ik meteen het verschil.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ViVa! Zorggroep, locatie ViVa! Elsanta? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.