Waardering van ViVa! Zorggroep, locatie Waterrijck - Heemskerk op 1 juni 2017 interview

7.3

De zorg voor mijn moeder vind ik goed. De medewerkers doen hun best en ik kan in ieder geval zien, dat mijn moeder er goed verzorgd uitziet. De omgang met het personeel vind ik prima. Ze zijn beleefd en ze bieden mij meestal een kopje koffie aan. Verder kan ik altijd dingen bespreken over mijn moeder. Ik heb regelmatig per mail contact. De accommodatie vind ik prima, maar ik vind het jammer dat maar acht bewoners op de afdeling zijn. Hiervan kunnen er vier niet praten. Er blijven er dus maar drie over waar mijn moeder mee kan communiceren en dat vind ik te weinig. Deze zijn bovendien niet altijd in de woonkamer aanwezig en dan zit mijn moeder soms alleen. Dat vind ik jammer. De privékamer van mijn moeder vind ik standaard, maar ze heeft wel een mooi uitzicht op het water en de verkeersweg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ViVa! Zorggroep, locatie Waterrijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.