Waardering van ViVa! Zorggroep, locatie Waterrijck - Heemskerk op 14 juli 2017 interview

7.5

Soms hebben wij het idee dat mijn stiefzoon wat meer zorg nodig heeft, maar ik zie dat daar niet genoeg personeel voor rondloopt. Als hij bijvoorbeeld niet goed ligt, dan moet hij soms lang wachten voordat ze hem rechtop kunnen leggen. Na vijf uur in de middag is er maar één medewerker aanwezig voor tien patiënten en dat vind ik niet voldoende. De communicatie vind ik goed. Als ik een vraag heb, dan is er altijd ruimte om deze te stellen. Meestal doe ik dat per mail en vrijwel altijd krijg ik dezelfde dag nog een antwoord. Het gebouw vind ik prima. Het enige nadeel vind ik dat het appartement van mijn stiefzoon wat te klein is. Hij staat wel ingeschreven voor een ander appartement, maar dat is nog even afwachten. Het warme eten wat daar geserveerd wordt, vind ik heel slecht. Er is een enquête geweest en er zijn gesprekken gevoerd. Naar aanleiding daarvan hebben ze de cateraar vervangen, maar ik vind het nog steeds heel slecht. Wij hebben besloten om zelf iedere dag vers eten naar hem toe te brengen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ViVa! Zorggroep, locatie Waterrijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.