ViVa! Zorggroep, locatie Westerheem

Westerheem 90 1964 EJ Heemskerk
Deze locatie is onderdeel van ViVa! Zorggroep

Waardering van ViVa! Zorggroep, locatie Westerheem - Heemskerk op 9 juni 2017 Interview

De standaard zorg is goed, maar de houding van het verplegend personeel komt soms onverschillig over. De bereikbaarheid van de telefoon van de afdeling is zeer slecht, er is vaak niemand aanwezig. Bij de Technische Dienst duurt het lang voordat ze actie ondernemen. Mijn vader woont in een appartement waarbij een lamp het niet deed en hij moest weken wachten voordat het gemaakt werd. Er zijn maar twee lampen in zijn kamer en als er één stuk is, dan is het gelijk vrij donker. Het gebouw ruikt vaak niet fris en de gang naar de appartementen is slecht verlicht. Er hangt gewoon een nare sfeer. Ze staan gelukkig wel open voor verbetering en er valt over te praten.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis ViVa! Zorggroep - Velsen-Noord

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw waardering op Zorgkaart Nederland.

Gezien de hoogte van uw waardering sturen wij deze door naar de
betreffende locatie/specialist.

Wij grijpen uw waardering graag aan om onze dienstverlening
verder te verbeteren.

Met vriendelijke groet,
ViVa! Zorggroep

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ViVa! Zorggroep, locatie Westerheem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.