Waardering van ViVa! Zorggroep, locatie Westerheem - Heemskerk op 31 mei 2017 interview

7.3

Ik ben over het algemeen wel tevreden over de sfeer die hier heerst. Ik vind de communicatie tussen de medewerkers niet goed geregeld. Er zijn veel zaken waar ik zelf achteraan moet gaan. Het moet qua aandacht allemaal vlug. Mijn moeder ziet heel veel verschillende gezichten. Stagiaires weten geregeld niet wat ze moeten doen en hoe het allemaal is geregeld. Dat vind ik geen goede zaak. De verzorgers doen wel hun best. Ik denk dat ze te weinig tijd krijgen en met te weinig mensen zijn. Het kan weleens lang duren voordat er iemand komt. Er is vaak niemand op de post, dat komt denk ik doordat ze allemaal tegelijkertijd eten. Dat vind ik minder. Ik word wel gehoord, maar als ik een afspraak maak, worden het soms niet nagekomen. Ik vind dat wel een aandachtspunt. Mijn moeder heeft het vaak koud als ze gedoucht wordt. De verzorgers moeten weleens wat pakken en ze krijgt het koud tijdens het wachten. De schoonmaak laat naar mijn mening te wensen over. De wc vind ik vaak heel vies. Ik vind dat de schoonmakers veel te weinig tijd krijgen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ViVa! Zorggroep, locatie Westerheem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.