Waardering van Vivantes, verpleeghuis en zorgwoningen La Famille - Elsloo op 3 november 2017 interview

8.2

Mijn appartement bevalt me goed en af en toe ga ik naar het restaurant naar een activiteit of met de familie eten. De openingstijden ' s avonds zouden wat uitgebreider mogen zijn. De ligging van het gebouw is wat minder aantrekkelijk omdat de wandelmogelijkheden er omheen zeer beperkt zijn. Er is alleen een binnentuin. Ik ben heel tevreden over de verzorging en ze zijn heel alert. Er wordt goed gecommuniceerd over de gezondheidstoestand. Het enige is dat er merkbaar te weinig personeel is. Ze hebben weinig tijd om eens een praatje te maken. Ik ben content met mijn huidige bestaan. Ze houden zich hier goed aan afspraken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivantes, verpleeghuis en zorgwoningen La Famille? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.