Waardering van Vivantes, verpleeghuis en zorgwoningen La Famille - Elsloo op 2 oktober 2016

8.8

Op onze aanvraag voor een zorgwoning voor schoonmoeder is zeer adequaat gereageerd. Binnen enkele dagen tijd vond een huisbezoek plaats door een van de klantadviseurs en een wijkverpleegkundige, waarna het proces om haar te verhuizen naar een zorgwoning meteen in gang werd gezet. De dag erna kregen we al bericht dat ze een appartement kon krijgen op heel korte termijn. Tevens werd de CIZ indicatie aangevraagd.Vooral grote waardering een medewerkster, voor de snelheid en nauwkeurigheid waarmee alles geregeld is. Dank zij haar zit moeder binnen twee weken na onze aanvraag in haar appartement en krijgt ze de nodige zorg via Vivantes aangeboden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivantes, verpleeghuis en zorgwoningen La Famille? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.