Waardering van Vivantes, verpleeghuis en zorgwoningen La Famille - Elsloo op 21 februari 2018 interview

6.8
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

We hebben elk half jaar een gesprek, maar afspraken die daarin gemaakt worden, worden niet nagekomen. We horen dan wel allerlei goede bedoelingen, maar uiteindelijk komt daar niets van terecht. Als ik afspraken maak met een medewerker, weten de andere medewerkers hier niets van. In die communicatie gaat iets mis. Er zou ook een verandering komen in de indeling, zodat de mensen qua niveau bij elkaar komen, waardoor dit meer aansluit. Dit wordt elke keer uitgesteld, maar daar worden wij niet over ingelicht. De kamers zijn mooi. Ze hebben een eigen badkamer. Ze hebben drie grote gemeenschappelijke huiskamers en die zijn ook prima. De individuele verpleging heb ik niks op aan te merken, ze gaan prima met mijn moeder om. Ze wordt 1 keer per week gedoucht en dat vind ik best wel weinig. Verder wordt ze met vochtige doekjes gewassen, maar daar ben ik niet blij mee.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivantes, verpleeghuis en zorgwoningen La Famille? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.