Vivantes, woonzorgcentrum Aelserhof

Aelserhof 1 6181 LB Elsloo
Deze locatie is onderdeel van Vivantes

Waardering van Vivantes, woonzorgcentrum Aelserhof - Elsloo op 23 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Het personeel is goed, ze doen prima hun werk. Ze zijn ook vriendelijk. Ze komen me altijd op tijd helpen met het douchen, daar hoef ik eigenlijk nooit lang op te wachten. Ook ben ik tevreden over de behandeling en verzorging die ik hier krijg. De fysiotherapie is goed, die krijg ik iedere keer mooi op tijd, net zoals de medicijnen die ze me komen geven. Ze komen ons ook altijd vertellen wat er georganiseerd wordt, en dat is genoeg, ik ben zeer tevreden over de activiteiten die ze hier met de mensen doen. Ik heb een prima kamer, die groot genoeg is voor mij alleen. Over het poetsen mag ik ook niet klagen, en het eten is altijd toch wel goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivantes, woonzorgcentrum Aelserhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.