Vivantes, woonzorgcentrum Aelserhof

Aelserhof 1 6181 LB Elsloo
Deze locatie is onderdeel van Vivantes

Waardering van Vivantes, woonzorgcentrum Aelserhof - Elsloo op 23 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik ben, eerlijk gezegd, niet content over de kamer. In vergelijking met mijn huis, is ze vrij klein. Ik had liever een aparte slaapkamer. Ook vind ik het niet prettig dat ik hier "geleefd wordt" Het maken van afspraken gaat goed als ik met name wanneer ik gereed moet staan. Wel is het zo dat er participatie van de familie wordt verwacht, bijvoorbeeld bij het aankleden, wanneer ik met hun naar buiten ga. Door de opname in het verzorgingstehuis gaat hier iedereen geestelijk achteruit omdat de hersenen niet meer gestimuleerd worden. Er wordt immers bijna alles geregeld. Het personeel doet zijn best, maar ik merk dat ze het druk hebben. Zeker 's morgens wanneer iedereen verzorgd moet worden. Ze luisteren wel goed naar mij. Wanneer ik iets vraag, helpen ze mij. De informatievoorziening vind ik niet optimaal. Soms moet ik toevallig iets vernemen. Wanneer er iets met mij aan de hand is, wordt de contactpersoon van de familie hierover op de hoogte gesteld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivantes, woonzorgcentrum Aelserhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.