Vivantes, woonzorgcentrum Aelserhof

Aelserhof 1 6181 LB Elsloo
Deze locatie is onderdeel van Vivantes

Waardering van Vivantes, woonzorgcentrum Aelserhof - Elsloo op 23 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik ben tevreden over mijn kamer. Die is groot genoeg, met een aparte badkamer. Ze komen ook genoeg schoonmaken. Het eten is goed, daar zit genoeg smaak aan en is afwisselend. Ook het personeel in huis is goed. Ze luisteren naar me als ik ze wat vraag, en zijn in het algemeen erg vriendelijk. Ze komen iedere keer op tijd om me te helpen met het douchen, en ook zijn ze er altijd vlug als je ze belt, al doe ik dat zelden. Wel heb ik ze nodig voor het zetten van mijn spuiten, en daar helpen ze me iedere keer op tijd en vakkundig mee. Daarnaast komen ze altijd zeggen wat er te doen is, en stimuleren ze me om daaraan mee te doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivantes, woonzorgcentrum Aelserhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.