Vivantes, woonzorgcentrum Aelserhof

Aelserhof 1 6181 LB Elsloo
Deze locatie is onderdeel van Vivantes

Waardering van Vivantes, woonzorgcentrum Aelserhof - Elsloo op 23 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Met de afspraken heb ik geen enkel probleem, ze komen me altijd op tijd helpen zoals we hebben afgesproken en ze komen ook snel als ik bel voor hulp. De verzorging is heel goed, het personeel is altijd heel vriendelijk, en ze nemen ook wel eens de tijd om een praatje met je te maken, dan komen ze even bij me zitten. Ze komen me ook altijd vragen of ik aan de activiteiten mee kom doen. Ook houden ze rekening met je persoonlijke wensen, bijvoorbeeld dat je graag door vrouwelijke verzorgsters geholpen wilt worden en daar houden ze echt rekening mee. Mijn kamer is groot genoeg voor me, en ze maken ook altijd het bed voor me op en er wordt goed gepoetst. Het eten dat we krijgen is goed, je kunt wel niet kiezen maar dat is geen probleem voor me.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vivantes, woonzorgcentrum Aelserhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.